- אהוד שם טוב
- 24 באוק׳
- זמן קריאה 1 דקות
1 - יצירת טפסים באמצעות הנחיית AI
בוחרים בתפריט "+": Form < New Form - וכותבים את ההנחיה.
לדוגמה:
צור שאלון הערכה אישי לעובד במחלקת גיוס משאבים של העמותה. הכן את השאלון בעברית, מוצמד לימין (RTL) עם פונט בצבע ירוק כהה.
נסו ותיווכחו!
הנה סרטון הדגמה שהכנתי בחודש מאי 25 בדיוק על זה:
לינק למאמר:
2 - שחזור פעולות באמצעות Activity Log
האזור Activity Log מתעד כל פעולה שאנו עושים בבורד. מעתה, ניתן לבחור פעולה ספציפית ולשחזר אותה. נגיד שמחקתם תוכן של תא טקסט לפני שלושה ימים ורק עכשיו שמתם לב לכך? גשו ל-Activity Log ושחזרו רק את תוכנו של תא זה.
3 - חיפוש בתוך מסמכי Monday Doc
מתוך אזור החיפוש הכללי (Search Everything), ניתן לבחור את אזור החיפוש Docs (ראו צילום מסך בהמשך). בקשת החיפוש תתמקד רק במסמכי Monday Doc ולא ברכיבים אחרים במערכת.
יעיל במיוחד כדי למצוא מידע בנוגע לסיכומי פגישות במסמכי Monday Doc, סיכומי ראיונות עם מועמדים לעבודה, או החלטות שונות ביחס למוטבי העמותה.




